شماره تماس:  61948 021  داخلی 3 
شماره تماس:  61948 021  داخلی 3 
(فورجینگ) 09195071812 – (کوپلر) 09904875257
(فورجینگ) 09195071812 – (کوپلر) 09904875257
logo-pouya

اجرای عملیات رزوه میلگرد ( فرایند اتصالات مکانیکی )

دستگاه رزوه زنی

شرکت پویا گستر با بیش از یک ده تجربه در زمینه اتصالات مکانیکی میلگرد دارای بزرگترین اکیپ اجرایی درمحل پروژه کارفرما  و درکارگاه رزوه مجموعه پویا گستر و همچنین فروش و ارائه ادوات  – تجهیزات وقطعات مورد نیاز دستگاه رزوه با بالاترین کیفیت،  فعالیتی اثر بخش دارد و  نقش بسیار مهمی در بومی سازی و فراگیری وهمچنین ارائه خدمات با کیفیت مطابق با استاندارد ها دارد. کیفیت اجرا -مهارت-سرعت  کار وانطباق با هرگونه شرایط کاری از مهم ترین ویژگی های شرکت پویا گستر در این زمینه می باشد.

برخی ویژگی های متمایز گروه اجرای خدمات رزوه شرکت پویاگستر به شر زیر می باشد : 

1_ استفاده از تجهیزات استاندارد برای انجام پروژه ها :

از آنجایی که رزوه میلگرد (اتصالات مکانیکی) جایگزین اورلپ در اسکلت های  بتنی می باشد و نقش حیاتی در انتقال نیرو های کششی ایفا می نماید ، استفاده از تجهیزات استاندارد و با کیفیت برای انجام عملیات رزوه لازم و ضروری می باشد . هم چنین آئین نامه ها و دستور العمل های ارائه شده برای این روش ،   به استاندارد بودن این تجهیزات تاکید نموده است . شرکت پویا گستر با توجه به ارتباط  و تعامل با شرکت های سازنده تجهیزات و اخذ نمایندگی های لازم تجهیزات مورد نیاز دستگاه رولینگ میلگرد را دارد و ضمن ارائه به سایر گروه های اجرایی از تجهیزات استاندارد در اجرای خدمات رزوه اتصالات مکانیکی میلگرد  در پروژه های ساختمانی استفاده می نماید.

تجهیزات استاندارد
تجهیزات استاندارد
تجهیزات استاندارد
تجهیزات استاندارد

2_ بکارگیری نیروهای آموزش دیده :

توجه به اهمیت و حساسیت رزوه میلگرد  (اتصالات مکانیکی) ، این اتصال می بایست حتما توسط نیروهای زبده فنی  آموزش دیده ، تحت شرایطی در دوره های معتبر انجام پذیرد. مراحل انجام اموزش به این صورت است که تمامی اپراتورها می بایست تمامی موارد کاربا دستگاه رولینگ میلگرد موضوعات فنی ومکانیکی دستگاه رزوه موضوعات مربوط به برق دستگاه رزوه وتمامی استانداردها و شاخص های مورد نظر درخصوص اجرای رزوه را فراگیرند.

اجرای رزوه زنی میلگرد
رزوه زنی
اجرای رزوه زنی میلگرد

 3_ نظارت و پایش مستمر اکیپ های اجرایی در پروژه های عمرانی  :

شرکت پویا گستر با تکیه  بر عوامل خود به صورت روزانه و مستمر به صورت میدانی از پروژه های اجرایی بازدید نموده و با نمونه گیری  وبررسی رزوه ها توسط شاخص های متفاوت از جمله کولیس دیجیتال-گیج برو نرو و کنترل و نصب درپوش پلاستیکی جهت محافظت از رزوه،  کیفیت اتصالات انجام شده را کنترل می نماید . همچنین شرکت پویا گستر  با تمامی  آزمایشگاه های معتبر همکاری نموده  و در هرمرحله از کار با هماهنگی کارفرما موارد مربوط به تست کشش و انجام آزمایشات بر روی میلگردهای رزوه شده توسط  اکیپ های اقدام می نماید .

ناظر اجرای رزوه زنی میلگرد

4_ کنترل موارد ایمنی دستگاه واطمینان از سالم بودن دستگاه ورفع نقص های احتمالی به صورت دوره ای تحت نظر مسئولین اجرایی :

با توجه به اینکه ابزار و ادوات و قطعات دستگاه رولینگ در حین اجرا بعد از چند روز کار مستهلک شده و همچینین قطعات دستگاه نیاز به نظافت دوره ای با مدت زمان مشخص دارد. از این رو با توجه به حساسیت اجرای رزوه و همینطور حساسیت شرکت پویاگستر مبنی بر استفاده از ابزار و قطعات سالم  مسئول مربوط بصورت مداوم صحت سلامت آن ها را چک می نماید.

رزوه زنی میلگرد

5_ طراحی _ ساخت تجهیزات _ ادوات _ قطعات و متعلقات مربوط به دستگاه رزوه  :

یکی از مواردی که شرکت پویا گستر را متمایز کرده وجود مهندسین تخصصی ساخت-طراحی قطعات وادوات دستگاه رزوه می باشد.تمامی قطعات دستگاه رزوه در شرکت پویا گستر طراحی وبه تعداد تولید انبوه شده که دراختیار نیروهای خود مجموعه ومشتریان محترم قرار میگیرد.

قطعات جانبی دستگاه رزوه

سایر مطالب


کوپلر استاندارد (Standard Coupler)

کوپلر استاندارد چیست؟ کوپلر استاندارد یا Standard Coupler رایج ترین مدل و ...

آچار کوپلر میلگرد

در اتصال آرماتورها و میلگردها برای بسته شدن وصله مکانیکی (کوپلر) تا ...

مزایای جوش سر به سر فشاری گازی میلگرد (فورجینگ)

از آنجا که حدود یک دهه است فناوری فورجینگ وارد کشورمان ایران ...

محدودیت ها و معایب جوش فورجینگ میلگرد

جوش سر به سر فشاری گازی (فورجینگ) روشی نوین از اتصالات میلگرد ...

بازدید معاونت محترم فنی و مهندسی گروه تخصصی شهید رجایی از فناوری فورجینگ

معاونت فنی و مهندسی گروه تخصصی شهید رجایی از اجرای جوش سر ...

حضور شرکت پویاگستر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در تاریخ 21 ...